Le dimanche 30 Avril

Le dimanche 7 Mai
Elections présidentielles

AccueilPresentation of the city

Located between Narbonne and the Pyrenees, the municipality of Baziege is just 20 kilometres away from Toulouse. Integrated in the SICOVAL community of towns (ou townships), this village of 3200 inhabitants is characterized by its dynamism and great quality of life.

With an important economic pole (agronomical research, farming cooperative, redistribution platform for mass-market retailing, among others), various leisure facilities (sports stadium, dojo, hiking paths, library...), an important associative life (about 45 associations) and its many convenience services, Baziege is resolutely a village turned to the future.

Plan réalisé par www.imagilles.com